Обмивання Господом ніг учням (Ів.13:1-17)
| |
kbebogdan | Дата: П`ятниця, 2018-11-30, 10:57 AM | Повідомлення# 1 |
Полковник
Група: Користувачі
Повідомлень: 159
Репутація: 0
Статус: Офлайн
| Досить часто приходиться чути запитання: чи обмивають в вашій спільноті ноги під час Вечері Господньої? І це запитання приходиться чути не тільки від віруючих різних протестантських деномінацій, а й від людей різних конфесій. На запитання: "Як ви розумієте обряд обмиття ніг?", в більшості випадків говорять, що це повеління Ісуса Христа і його треба виконувати, а не обговорювати. (Ів.13:1) Перед святом же Пасхи Ісус, знавши, що настала година Йому перейти до Отця з цього світу, полюбивши Своїх, що на світі були, до кінця полюбив їх. Початок роздумів над обмиттям Господом ніг учням, необхідно починати із слів: «Перед святом же Пасхи Ісус, знавши, що настала година Йому перейти до Отця з цього світу». Пасха – свято звільнення Ізраїля з рабства, являється праобразом звільнення людини з рабства гріха, а слідуючі слова говорять про завершення місії Ісуса Христа на Землі. (Ів.13:2) Під час же вечері, як диявол уже був укинув у серце синові Симона Юді Іскаріотському, щоб він видав Його, (Ів.13:3) то Ісус, знавши те, що Отець віддав все Йому в руки, і що від Бога прийшов Він, і до Бога відходить, (Ів.13:4) устає від вечері, і здіймає одежу, бере рушника й підперізується. Коли людина знає, що їй залишилось жити на Землі декілька годин, то вона говорить і робить щось надзвичайно важливе в її розумінні, а тим більше Господь, виконавши Свою місію на Землі, в останні Свої дії і слова вкладає щось особливе. (Ів.13:5) Потому налив Він води до вмивальниці, та й зачав обмивати ноги учням, і витирати рушником, що ним був підперезаний. Незвичний вигляд, людина, яка виявила бажання бути учителем, маючи не малу кількість учнів, обмиває їм ноги. Подія незрозуміла як самим учням, так і роздумуючим над нею. (Ів.13:6) І підходить до Симона Петра, а той каже Йому: Ти, Господи, митимеш ноги мені? Один із відданих учнів, поважаючий свого учителя, вірячи в Його особливість, але не розуміючи факту обмиття ніг, або сприймаючи це на тілесному рівні, противиться Христу.
А ми перебуватимемо завжди в молитві та в служінні Слову. (Дiї 6:4) Хай благословить тебе Господь!
|
|
| |
kbebogdan | Дата: Вівторок, 2018-12-04, 10:43 AM | Повідомлення# 2 |
Полковник
Група: Користувачі
Повідомлень: 159
Репутація: 0
Статус: Офлайн
| ПРОДОВЖЕННЯ (Ів.13:7) Ісус відказав і промовив йому: Що Я роблю, ти не знаєш тепер, але опісля зрозумієш. Слова Христа: «Що Я роблю, ти не знаєш тепер», досить дивні, бо Господь просто обмивав ноги учням. То виходить, шо в обмиття ніг Ісус вкладав набагато глибший зміст і підтвердженням цього є продовження Його мови:«але опісля зрозумієш». Після цих слів, у Петра повинно було б виникнути декілька запитань, а саме: коли зрозумію і в результаті чого? (Ів.13:8) Говорить до Нього Петро: Ти повік мені ніг не обмиєш! Ісус відповів йому: Коли Я не вмию тебе, ти не матимеш частки зо Мною. Але не сталось як думалось, Петро продовжує опиратись тілесному обмиттю ніг: «Ти повік мені ніг не обмиєш!», не розуміючи глибини значення даного процесу, бо духовне значення його відкриває Дух Святий і зрозуміти це можна тільки тоді. Нинішнього часу, і ті, що обмивають ноги під час Вечері Господньої, і ті, що не обмивають, на превеликий жаль, в більшості випадків, не розуміють цієї події. Але тілесну процедуру, після слів Христа: «Коли Я не вмию тебе, ти не матимеш частки зо Мною», як апостол Петро, так і дехто нині поставили в розряд обов’язкової і надзвичайної. (Ів.13:9) До Нього проказує Симон Петро: Господи, не самі мої ноги, а й руки та голову! Тобто, Петро по тілесному вже готовий, щоб Ісус Христос обмив йому не тільки ноги, а й руки і голову, продовжуючи не розуміти значення обмиття. (Ів.13:10) Ісус каже йому: Хто обмитий, тільки ноги обмити потребує, бо він чистий увесь. І ви чисті, та не всі. На нерозуміння учня, Учитель подає глибше поясненне процесу обмиття: «Хто обмитий, тільки ноги обмити потребує», з певним висновком «бо він чистий увесь». (Ів.15:3) Через Слово, що Я вам говорив, ви вже чисті. Із слів Ісуса Христа, записаних в п’ятнадцятому розділі Євангелії від Івана, стає зрозуміло, що людина увірувавши в Господа, сповідуючи Його Слово, обмивається цим Словом. Але продовжуючи жити в тілі впадає в прогріх.
А ми перебуватимемо завжди в молитві та в служінні Слову. (Дiї 6:4) Хай благословить тебе Господь!
|
|
| |
kbebogdan | Дата: П`ятниця, 2018-12-07, 11:16 AM | Повідомлення# 3 |
Полковник
Група: Користувачі
Повідомлень: 159
Репутація: 0
Статус: Офлайн
| ПРОДОВЖЕННЯ (1Ів.2:1) Діточки мої, це пишу я до вас, щоб ви не грішили! А коли хто згрішить, то маємо Заступника перед Отцем, Ісуса Христа, Праведного. Тобто, виникає потреба в покаянні для прощення провин, одним словом «обмиття ніг». (Ів.13:11) Бо Він знав Свого зрадника, тому то сказав: Ви чисті не всі. Слово Христа не очистило зрадника, бо він продовжував жити матеріальними і душевними цінностями – цінностями світу цього. (Ів.13:12) Коли ж пообмивав їхні ноги, і одежу Свою Він надів, засів знову за стіл і промовив до них: Чи знаєте ви, що Я зробив вам? Ставлячи запитання учням, Господь не очікував на їхні відповіді, «бо знав Сам, що в людині було» Ів.2:24-25, а запитання ставив, щоб підкреслити важливість значення обмиття ніг, та спонукати учнів роздумати над ним. (Ів.13:13) Ви Мене називаєте: Учитель і Господь, і добре ви кажете, бо Я є. З даних слів, як учні, так і ми з вами, повинні зробити висновки, що Ісус Христос (Слово Боже) є: 1. По тілесному – Людина; (Ів.1:14) І Слово сталося тілом, і перебувало між нами, повне благодаті та правди, і ми бачили славу Його, славу як Однородженого від Отця. 2. По душевному – Учитель; (Об.19:13) І зодягнений був Він у шату, покрашену кров'ю (душевним доб.мною). А Йому на ім'я: Слово Боже. Слово Боже, як духовне, вимушене було набути душевного вигляду для того, щоб Його могла зрозуміти душевна людина. 3. По духовному – Господь. (Ів.10:30) Я й Отець Ми одне! (Ів.4:24) Бог є Дух, і ті, що Йому вклоняються, повинні в дусі та в правді вклонятись. На основі цих висновків і необхідно розглядати процедуру обмиття ніг. (Ів.13:14) А коли обмив ноги вам Я, Господь і Вчитель, то повинні й ви один одному ноги вмивати.
А ми перебуватимемо завжди в молитві та в служінні Слову. (Дiї 6:4) Хай благословить тебе Господь!
|
|
| |
kbebogdan | Дата: Вівторок, 2018-12-11, 11:17 AM | Повідомлення# 4 |
Полковник
Група: Користувачі
Повідомлень: 159
Репутація: 0
Статус: Офлайн
| ПРОДОВЖЕННЯ (Ів.13:15) Бо то Я вам приклада дав, щоб і ви те чинили, як Я вам учинив. 1. По тілесному – кожна віруюча людина, а тим більше та, яка вважає себе учнем Ісуса Христа, живучи в достатку, повинна матеріально послужити нужденним братам і сестрам, щоб часом обмиття ніг іншому, не виявилось легшим ніж матеріально послужити нужденному. (Дії 4:32) А люди, що ввірували, мали серце одне й одну душу, і жаден із них не вважав що з маєтку свого за своє, але в них усе спільним було. 2. По душевному – учитель наставляється заради служіння учням, поставлений директор чи начальник повинен піклуватись про працюючих, президент вибирається народом і повинен сужити цьому ж таки народу. (Еф.6:9) А пани, чиніть їм (рабам) те саме (добро), занехаюйте погрози, знайте, що для вас і для них є на небі Господь, а Він на обличчя не дивиться! 3. По духовному – духовно «сильні, повинні нести слабості безсилих, а не собі догоджати» Рим.15:1, тобто «обмивати ноги». (Як.5:16) Отже, признавайтесь один перед одним у своїх прогріхах, і моліться один за одного, щоб вам уздоровитись. Бо дуже могутня ревна молитва праведного! Найважливіший принцип духовного служіння віруючих, сильних в Дусі Святому, повинен зводитись до служіння духовно слабшим братам і сестрам, тобто «обмивати їм ноги». (Ів.13:16) Поправді, поправді кажу вам: Раб не більший за пана свого, посланець же не більший від того, хто вислав його. Як для учнів, для працюючих і для народу, так і для учителів, директорів, начальників, президентів «є на небі Господь, а Він на обличчя не дивиться!» (Ів.13:17) Коли знаєте це, то блаженні ви, якщо таке чините! Обмити ноги один другому це добре, а зрозуміти духовну глибину цього і поставити її в принцип свого духовного життя та служіння, набагато важливіше. (1Пет.4:8) Найперше майте щиру любов один до одного, бо любов покриває багато гріхів! (Пс.31:2) блаженна людина, що Господь їй гріха не залічить, що нема в її дусі лукавства!
А ми перебуватимемо завжди в молитві та в служінні Слову. (Дiї 6:4) Хай благословить тебе Господь!
|
|
| |
|